Fer

FERNANDO VILARIÑO

PROTAGONISTA APPs EDUCATIVES

Les APPS estan per tot arreu avui en dia. Els dispositius portàtils, com ara telèfons mòbils o tauletes, constitueixen una de les principals eines que disposem en el nostre dia a dia.

Els nens nascuts al segle XXI ara són anomenats “nadius digitals”, però hi ha una gran preocupació pel que fa a la qualitat de l’ensenyament digital que estem duent a terme.

Una de les qüestions principals és com podem utilitzar aplicacions per a l’aprenentatge, en un enfocament d’aprenentatge permanent. Ha d’estar limitat a les escoles? O es pot desenvolupar en llocs com les biblioteques perquè tinguin un paper en l’alfabetització digital de les persones? Quin és el paper de les biblioteques en trencar la bretxa digital entre les poblacions fràgils, com ARA la gent gran?

Això obre noves preguntes que tant els educadors i les famílies  estan interessats a  explorar al Library Living Lab.

ICONO_PROXIMAS_ACTIVIDADES

BONES PRÀCTIQUES EN APPS EDUCATIVES

ACTIVITATS

Apps Educatives

Aquest taller es crea al voltant d’un grup d ‘usuaris de la biblioteca interessats en aplicacions educatives.

Apps Educatives (Sessió 2)

Apps Educatives (Sessió 3)

Apps Educatives (Sessió 4)

Apps Educatives (Sessió 5)

Aprenentatge del llenguatge musical

Esta activitat és 1 hora de aplicacions en llenguatge musical.

Apps Educatives (Sessió 6)

Apps Educatives (Sessió 7)

Apps Educatives (Sessió 8)

Apps Educatives (Sessió 9)

This workshop is created around a group of library users interested in Educational Apps.

Apps Educatives (Sessió 10)

Apps Educatives (Sessió 11)

Interacció corporal per aprenentatge musical

We collaborate with the Escola de Música de Sant Cugat in a novel prototype for learning music using the body motion.