Fer

Fernando Vilariño

PROTAGONISTA

Estic interessat en la investigació de noves formes d’explicar històries.

La narració d’històries està present en totes les cultures. El coneixement oral es transmet de pares a fills per tal de preservar el patrimoni.

Avui dia, la tecnologia permet noves formes d’explicar històries. El meu objectiu en la recerca del potencial d’aquests nous mecanismes amb els nous prototips que permeten donar curs al seu potencial.

ICONO_PROXIMAS_ACTIVIDADES

NOUS PARADIGMES d'STORY-TELLING

ACTIVITATS

Taller: Jo sóc el meu dibuix

Aquest taller desenvolupa el servei “Hora del conte” de la Biblioteca Pública, en la qual els nens escolten un conte explicat per un narrador professional.

Òperes històriques del Gran Teatre del Liceu

Prototip d’una recreació virtual del Liceu amb escenografies d’Òperes de principies del secle XX.

Memory Fields: Posters de la Guerra Civil Espanyola

“Camps de Memòria” és un prototip que ajuda a la gent a navegar en les col·leccions digitals utilitzant el paradigma de vídeo DJ.

Com millorar la nostra memòria

Aquest experiment científic explora la manera en què els nostres ulls es mouen amb la finalitat de recordar números.

Taller de Memòria Ràpida

Jose Maria Brea, de l’Escuela de Memoria ens ensenyarà a millorar les nostres capacitats de memòria.

Crea la teva impressora 3D

En aquest taller podràs aprendre com imprimir la teva pròpia impressora 3D.

Creativitat, Tecnologia i Discapacitat: Pili Egea.

L’escriptora ens explicarà com la tecnologia va ajudarla amb la paràlisi cerebral.

Pòster Interactiu: Autors de ciència-ficció

Per celebrar el dia de Sant Jordi, es proposa el nou prototip del Centre de Visió per Computador: Cartells interactius.

Pòster Interactiu: Mitologia grega

El prototip del Centre de Visió per Computador és un cartell interactiu que ajudarà els assistents al taller de la mitologia grega.

Pòster Interactiu: Esportistes Catalans

El pòster interactiu del CVC ajudarà a celebrar el dia de l’esport al barri de Volpelleres.

Poesia Gallega: Narratives al Video Wall.

Poemes gallecs per explorar les diferents maneres de posicionar la informació visual a la pantalla de vídeo.